2020. február 4., kedd

Zöldséges borjúrolád


Ausztriában jártamkor vásároltam előkészített borjúroládot, és ráadásul nagyon olcsón leárazottan. Ezt a töltött finomságot készítettem. Többször sütöttem már roládot, de marhahúsból. Szerintem a borjú sokkal finomabb.








Hozzávalók

4 fő
  1. 60 dkg borjúrolád
  2. 8 db kelbimbó
  3. 1 szál sárgarépa
  4. 1 csomag fűszerkeverék
  5. 10 dkg vaj
  6. 2 ek étolaj
  7. alufólia
  8. köretnek főtt burgonya
    1. Elkészítése:
    A kötözött borjúroládnak való húst előkészítettem. Levettem róla a hálót,
     szétnyitottam, és jól befűszereztem. Fél órát pihentetem, hogy jól átjárja a fűszer a húst. A kelbimbót, és a sárgarépát sós vízben félpuhára pároltam. A kiterített borjúlapockára keresztbe helyeztem, és jól feltekertem. A hálót visszahúztam rá, és egy serpenyőben hevített olvasztott vajon elősütöttem kérgesre.A tepsibe vizet tettem, és meglocsoltam kevés olajjal, majd letakartam alufóliával, és 160 fokon sütöttem addig, míg a hús megpuhul.Amikor elkészült, levettem a fóliát, kicsit rápirítottam. Azután kivettem a húst, és a szaftjába egy kevés lisztet kevertem, meg vizet, és visszatoltam a sütőbe, hogy besűrűsödjön. Már lekapcsolva a sütőt a maradék hőt kihasználva tettem ezt. Hogy a mártásom gazdagabb legyen Knorr barna mártásporral sűrítettem. Átszűrtem, és a húst megszabadítottam a hálótól, majd szeletelve kínáltam a mártással, és főtt burgonyával.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése