2015. február 18., szerda

Ízletes vargányakrémleves pirítottmájas bruschettával.

Ezt a levest érdemes elkészíteni,mert aki imádja a gombát,az a levest is imádni fogja.Saját kreációm,és remélem másnak is ízleni fog!


A Hozzávalók:

25 dkg ízes vargánya
1 fej vöröshagyma
1 gerezd fokhagyma
1 evőkanál olívaolaj
diónyi vaj,3 ek burgonyapehely,
5 dl tejszín (magas zsírtartalmú
5 dl zöldség alaplé,1 ek borecet,vagy bor 1dl

bors,finomra vágott petrezselyem,1 csipet kakukkfű.

A feltétje:bruschetta személyenként 3 db csirkemáj ,2 db megsütve,és 3-4 db pirított vargányagombafej

Elkészítés módja:

A vöröshagymát és fokhagymát apróra vágtam, a vargányát  leöblintem és vékonyra szeleteltem. Egy lábasban az olívaolajat és a vajat felhevítettem, majd megfuttattam rajta a hagymát és a fokhagymát. Erre dobtam a vargánya-szeleteket, sóztam, borsoztam és hagytam párolódni. Majd felöntöttem a zöldség alaplével és a borral, botmixerrel simára turmixoltam. Végül  a burgonyapehellyel sürítettem,és tejszínnel dúsítottam , hagytam még egyet rottyanni és kész is lett  a leves.Kakukkfűvel megszórom.
Amíg a leves még főtt, egy serpenyőbe vajon megsütöttem a csirkemájakat,és a gombát.A bruschettákat a levesbe teszem tálaláskor,és a tetejükre teszem a szeletelt kisütött májat,és gombát.Jó étvágyat hozzá!


  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése