2016. május 4., szerda

Afrikai harcsafilé fűszeres vajban gnoccival.


 Ha gyorsan akarunk ebédet készíteni hétvégén,akkor halfélékkel ez megoldott. Én afrikai harcsát vettem,mert ez az a hal, amit szívesen fogyasztunk. A hal szagát is el lehet felejteni,nagyon finom szagmentes.magam találta ki ezt az ételt,nem bonyolult,és ízletes.A zöldbabot pedig mindenki kedveli.





A 40 dkg harcsafilét ami két darabból áll,2 személyre sütöttem ki egy serpenyőben fűszeres vajban mindkét oldalán pár perc alatt. Készen vásárolt fűszervajat használtam,ami bazsalikomot,petrezselymet,és metélőhagymát tartalmaz,és sót. természetesen magunk is készíthetünk,ha van hozzá időnk,é s hozzávaló fűszerünk. De ez most a gyors ebédről szól. A készen vásárolt  gnoccikat szintén serpenyőben sütöttem kevés vajon ropogósra.A  ceruzabab a kertemben termett, ami lilaszínéről híres, mint a padlizsán. igaz ritkán kapni vetőmagot, de  tavaly sikerült. Érdekessége, hogy pároláskor elveszíti a lila színét, és ugyanolyan zöld színe lesz, mint társának a zöld színű babnak.Tálra rendeztem a finomságokat,és azon forrón tálaltam egy-két citromszelet társaságában.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése