2016. december 26., hétfő

Avokádókrémes töltött tojások.



Kedvelem a hidegtálakat, és azon belül a salátásakat. Az avokádóval töltött tojás nekem újdonság, de nagyon finomra sikerült.Gyorsan el is fogyott, szinte éppen csak megkóstoltam. Örülök, hogy ilyen kapós volt. Legközelebbi ünnepekre megint készítek de akkor többet.




Hozzávalók:

5-6 tojás 3 személyre
1 db érett avokadó
1 db lime citrom
só, kevés őrölt fehérbors
1 tk dijoni mustár mézes
1 db újhagyma
1 ek krém fresh
2 db szívsaláta
néhány datolya paradicsom
petrezselyem

Elkészítése:

Az avokádót meghámozom, és kiveszem a magját. Citromlével meglocsolom, majd a hagymát felaprítom.A tojásokat 4 percig főzöm, és hagyom kihűlni a vízben. Leöblintem, és leszedem a héját. A sárgáját kiemelem úgy, hogy ketté vágom. Az avokádót felvágva az aprítóba teszem a hagymával, és a fűszerekkel, majd a  tojássárgákat is beledolgozom. Krémfreshhel kikeverem.Visszatöltöm a tojásokba, amiket a salátákra ültettem, és paradicsommal diszítem.Megszórom petrezselyemmel és hidegre teszem tálalásig.Frissen jó, így 1/2 óra elég a hűtéshez.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése