2016. május 2., hétfő

Kókuszos- barackos kifli



Talán karácsonyi süteménynek látszik, de nem akkor, hanem most sütöttem  Anyák napja alkalmából. Megleptem magamat vele,és persze a páromat.Szerintem nagyon finom, és bizony fogok még sütni hamarosan, mert eteti magát! Érdemes megsütni.



Hozzávalók:


27,5 dkg liszt
25 g éétkezési keményítő
1 tk sütőpor
12,5 dkg porcukor
1 tasak vaníliáscukor
17,5 dkg margarin
10 dkg aszalt sárgabarack
1 tojás
75 g kókuszreszelék
10 dkg tej,vagy ét tortabevonó

A forgatáshoz :
15 dkg kókuszreszelék

Elkészítése:

Az aszalt sárgabarackot aprítóba felaprítottam. A dagasztógép táljába öntöttem a lisztet, és a többi hozzávalót a barackkal együtt. Sima tésztát gyúrtam, és a hűtőbe tettem egy éjszakára pihenni. Másnap készítettem el a kifliket formázni kell, 6 cm-es darabokra vágom, és ez időigényes.Egy szilikonnal bélelt sütőlemezre raktam sorba őket, miután kókuszreszelékbe forgatom.Előmelegített sütőben 180 fokon pár perc alatt elkészül. A csokoládét gőz felett megolvasztottam,és a kiflik végét belemártottam. Csomagoló papírra rakom,és a hűtőbe dermesztem. Azután szépen leválik a papírról ha megdermed a csoki rajta,és dobozolhatjuk is a családnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése