2015. augusztus 24., hétfő

Provance-i grillezett csirkemell zöldségekkel.

Azokon a forró nyári napokon úgy augusztus elején nagyon jólesett grillezni a konyhai serpenyőben. Gyorsan elkészülő egészséges vacsorát lehet összedobni 1 óra alatt. A grillserpenyőt olivával megkenjük, és a húsnyársakat egyszerűen ráhelyezve szép pirosra sütjük őket néha úgy lazán, és  lustán megforgatva.A zöldségekkel ugyanígy járunk el. Az a lényeg,hogy ne sózzuk be előre a zöldségeket,csak szeletelve helyezzük bele a forró serpenyőbe.Utólagosan sózzuk,és borsozzuk meg.Provance fűszerkeveréket használtam a húshoz,amit 1 órával a sütés előtt megolajozva a húst szórtam meg a fűszerrel,és hagytam érni.A hosszúkásra vágott csirkemellfilét könnyedén hullámos, vagy köralakban szúrhatjuk rá,az előre beáztatott nyársakra,de ez sem kötelező,mert nekem ez sem ég meg a serpenyőben.Padlizsánt egy jókora darabot felszeleteltem,és grillezni való  apró fürtös paradicsomot vágtam ketté a grillezéshez.Mindenből annyit, amennyi két személyre elegendő.Ahogy elkészült rögtön el is fogyott!